Speed Six Specialist
Discussion
Met het eerste ben ik het niet eens. Ik heb er zelf wel heel goede ervaringen mee de afgelopen 10 jaar. Ik vind het persoonlijk niet erg netjes om mensen als criminelen te bestempelen, zonder dat ze zich kunnen verdedigen en zonder concreet bewijs. Daarnaast is het tegen de name&shame policy van PH.
Het tweede deel is gewoon niet waar. By the way, waar in de UK zouden ze de auto heen moeten sturen?
Het tweede deel is gewoon niet waar. By the way, waar in de UK zouden ze de auto heen moeten sturen?
Edited by pgmvveld on Sunday 10th October 20:24
Ik ben het wel eens dat de prijzen hoger zijn, zeker als je het vergelijkt met het zelf doen of standaard onderhoud bij anderen.
Maar van de andere kant je weet van te voren wat de prijzen en uurtarieven zijn. Daarnaast hebben ze ook extra kosten zoals het op voorraad houden of krijgen van specifieke onderdelen.
De extra prijs die je betaalt voor de auto's zelf heeft met name ook te maken met de volledige garantie die je krijgt voor 6 maanden. Je koopt dus wat extra zekerheid ten opzichte van particulieren of niet TVR-gerelateerde bedrijven. Voor niet-technische mensen zoals ik is dat de extra prijs wel waard.
Ook de officiele stempels van onderhoud door de importeur leveren vaker een wat hogere inruilprijs op, heb ik gemerkt.
Groeten,
Peter.
Maar van de andere kant je weet van te voren wat de prijzen en uurtarieven zijn. Daarnaast hebben ze ook extra kosten zoals het op voorraad houden of krijgen van specifieke onderdelen.
De extra prijs die je betaalt voor de auto's zelf heeft met name ook te maken met de volledige garantie die je krijgt voor 6 maanden. Je koopt dus wat extra zekerheid ten opzichte van particulieren of niet TVR-gerelateerde bedrijven. Voor niet-technische mensen zoals ik is dat de extra prijs wel waard.
Ook de officiele stempels van onderhoud door de importeur leveren vaker een wat hogere inruilprijs op, heb ik gemerkt.
Groeten,
Peter.
De twee links die je aangeeft, zijn een goed voorbeeld van appels en peren vergelijken.
De ene auto wordt aangeboden zonder BPM, zonder kenteken, zonder garantie en met name RHD wat een enorm prijsverschil geeft. LHD's zijn nu eenmaal zeldzamer en meer gewild in NL. Dat merk je weer als je een LHD of RHD auto wilt verkopen. Plus dat in het algemeen de LHD TVR's veel beter onderhouden zijn, dan de Engelse auto's.
Maar goed, gelukkig heeft iedereen dus een keuze en daar gaat het om.
De ene auto wordt aangeboden zonder BPM, zonder kenteken, zonder garantie en met name RHD wat een enorm prijsverschil geeft. LHD's zijn nu eenmaal zeldzamer en meer gewild in NL. Dat merk je weer als je een LHD of RHD auto wilt verkopen. Plus dat in het algemeen de LHD TVR's veel beter onderhouden zijn, dan de Engelse auto's.
Maar goed, gelukkig heeft iedereen dus een keuze en daar gaat het om.
Guys please be aware of the sites No Naming and Shaming policy.
Reason for this ruling are given here
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&a... and Shaming
Reason for this ruling are given here
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&a... and Shaming
Not sure if you're still looking for a specialist, but this one (in Belgium) is very well known. Not far from Ghent.
http://www.tvr-belgium.be/
http://www.tvr-belgium.be/
PieterA said:
Not sure if you're still looking for a specialist, but this one (in Belgium) is very well known. Not far from Ghent.
http://www.tvr-belgium.be/
Volledige mee eens. Schitterende service, vakwerk!http://www.tvr-belgium.be/
Gassing Station | Netherlands | Top of Page | What's New | My Stuff