Blackpool aan de rijn in het algemeen dagblad....
Discussion
"Conno" . . .
Ik lees even verder . . .
"Aparte auto’s, maar ze zijn vaak stuk."
Je moet wel een beetje kunnen sleutelen . . . dat kunnen jullie toch?
"dure Tuscan"
Fokking Ferrari is pas duur . . .
WhoTF schreef dit dan?
"het in Nederland vrijwel onbekende Engelse sportwagenmerk TVR."
Lekkere PR jongens
",We werken allemaal hard. Dan mogen we ook een beetje lol maken.’’
Nu snap ik dat van die blowjob
Leuk stuk jongens, is dit recruitement?
Als Andrew en ik terugkomen zondag, likken we even een pilsje.
Cheers, D.
Ik lees even verder . . .
"Aparte auto’s, maar ze zijn vaak stuk."
Je moet wel een beetje kunnen sleutelen . . . dat kunnen jullie toch?
"dure Tuscan"
Fokking Ferrari is pas duur . . .
WhoTF schreef dit dan?
"het in Nederland vrijwel onbekende Engelse sportwagenmerk TVR."
Lekkere PR jongens
",We werken allemaal hard. Dan mogen we ook een beetje lol maken.’’
Nu snap ik dat van die blowjob
Leuk stuk jongens, is dit recruitement?
Als Andrew en ik terugkomen zondag, likken we even een pilsje.
Cheers, D.
gun metal said:
GTRene said:
vertel maar eens wie wie is, then I can picture it...
GTRene
Wel een beetje op blijven letten rene. Als je het verhaal leest dan weet je het, als je iq boven vriespunt ligt. GTRene
Edited by gun metal on Thursday 8th February 19:39
had het verhaal nog niet gelezen maar nu via de link met foto en beschrijving lukt het makkelijk, trouwens Conno al gezien with the loud SEAC... tja ik kom alleen maar in de krant als ik veeeeeeeeeeels te hard heb gereden, wat zeg ik? ik kwam zelfs op de radio en TV maarja eigenlijk niet leuk als je de straf zag die ik kreeg opgelegd...maargoed ik heb nog steeds het record daar
maar hoef het niet snel weer mee te maken hoop ik...dus opassen
GTRene
Edited by GTRene on Thursday 8th February 21:58
Hij's nog steeds een illegale vreemdeling hier (alhoewel ik van de verzekering gewoon een groene kaart op het Engelse kenteken heb), maar eh, als ik hem dan toch van de ene garage in de andere zet bij m'n ouders (waar die in staat kan je je k*nt niet keren) dan kan ik het niet laten om eerst even een rondje te rijden. Altijd starten, lopen en gaan met dat ding, geen klachten. Ik vind het helemaal geweldig.
900T-R said:
Hij's nog steeds een illegale vreemdeling hier (alhoewel ik van de verzekering gewoon een groene kaart op het Engelse kenteken heb), maar eh, als ik hem dan toch van de ene garage in de andere zet bij m'n ouders (waar die in staat kan je je k*nt niet keren) dan kan ik het niet laten om eerst even een rondje te rijden. Altijd starten, lopen en gaan met dat ding, geen klachten. Ik vind het helemaal geweldig.
Het blijft wel hairdressers auto. What a load of bollox . . . De Chim is prima:
You're gonna love the Chim. Whole different experience to the Wedge thats for sure. The format is the same - low comfy seats, lots of noise and nose-in-the-air acceleration, but the car will just feel so much more... errr.. solid. It feels and sounds stronger, and a lot more mature. They were designed where as the Wedges were just thrown together and the edges neatened up. Take a good look at the trim details and how things are finished. Very pro. No panel gaps the size of Amsterdam either...
Dan.
digga951 said:
dinkel said:
I'll practise TVR in Andrew's Chim!
You're gonna love the Chim. Whole different experience to the Wedge thats for sure. The format is the same - low comfy seats, lots of noise and nose-in-the-air acceleration, but the car will just feel so much more... errr.. solid. It feels and sounds stronger, and a lot more mature. They were designed where as the Wedges were just thrown together and the edges neatened up. Take a good look at the trim details and how things are finished. Very pro. No panel gaps the size of Amsterdam either...
Dan.
Gassing Station | Netherlands | Top of Page | What's New | My Stuff